Ceritera Insan Biasa

Sedikit coretan yang ingin aku kongsikan bersama..

Monday, December 20, 2010

~~~Flashback :)~~~

Wah..Lamanya aku tak menulis blog ni..Rasa janggal pulak bila nak mula balik ni tapi nak tak nak kena jugak sebab banyak cerita yang nak aku kongsikan bersama rakan-rakan yang sudi melawat ke blog aku yang dah 2-3 bulan tak dikemaskini.hehe.Post aku terakhir pun mengenai bulan puasa so aku kena update start dari rayala..Tapi kat post ni aku just preview jela big event yang dah berlaku pada hidup aku start dari bulan oktober bulan bersamaan syawal 1431H sehinggalah bulan disember bersamaan bulan muharram 1432H..Antara event yang telah aku lalui ialah :-

>Sambutan Hari Raya 2010



>Majlis Konvokesyen aku di UIAM, Gombak



>Bekerja pada waktu Musim Qurban yang sangat sibuk



>Bekerja di Kemboja bersama staf pejabat



>Bercuti ke Langkawi



>Program Kem Smart Quran 4 (KSQ 4) di UKM, Bangi



>Azam awal Muharram 1432H



Insya Allah jika ada kelapangan aku akan ceritakan setiap event yang telah pun aku harungi..So berjumpa lagi di post yang akan datang..
Wassalam :)