Ceritera Insan Biasa

Sedikit coretan yang ingin aku kongsikan bersama..

Friday, January 01, 2010

~~~Kembara Kurban~~~

Akhirnya aku berjaya juga meng'upload' gambar-gambar sepanjang aku berada di Kemboja..Aku terlampau sibuk sehinggakan tak sempat untuk meng'update' blogku ini..Penuh dengan sarang labah-labah blogku ini..Kesian betul =)

Maaf kawan-kawanku yang sering datang menjenguk ke blogku ini tapi mendapat result yang menghampakan..Tapi takpe kini aku dah pun 'update' so selamat menonton tau gambar-gambar saya..













































Itulah sedikit kenangan yang dapat aku kongsikan bersama sahabat-sahabat sekalian..Negara Kemboja adalah negara buddha dan Islam adalah agama yang minoriti..Apabila aku pulang ke Malaysia, aku amat bersyukur kerana lahir di negara ini..Aku bersyukur dengan apa yang aku perolehi kini..Mereka disana memang serba kekurangan dan amat memerlukan bantuan daripada orang Islam yang lain terutama Malaysia..

Lupa pulak nak bagitau yang tahun 2009 adalah pertama kali aku beraya tidak disisi family yang aku cintai..Sedih jugak tapi demi mencari secubit pengalaman yang tak dapat di beli dengan wang ringgit =)

Maaf lagi sekali kerana tidak dapat untuk meng'explain' each of the picture because memang tak sempat..Insya ALLAH ada kelapangan masa aku akan ceritakan kepada kalian semua..

ASSALAMUALAIKUM =)

0 comments: